Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане на горивото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Налягане на горивото

    Здрасти,колеги имам проблем с паленето на една Алфа 147 1.9 JTD 140кончета. Тоци, свещи ... сякаш всичко наред, но ми се струва, че налягането преди дюзите е ниско. Като се развие тръбичката, преди дюзите и се завърти - потича нафта, но не под високо налягане. Закачаха я на някаква измислена диагностика, но не показваше налягане нито на помпата, нито на дюзите. Странното е, че колата е след сервиз оставена изправна, не е карана за около седмица от тогава е с проблема с паленето.
    Може ли да ми кажете какво трябва да е приблизителното налягане и дали е възможно при по- слаб акумулатор от не доброто завъртане да не прави достатъчно налягане и съответно да не отваря дюзите .... ?
    "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you."
    — Jeremy Clarkson

  • #2
    Минимум 120 атмосвери за да впръсне гориво и да запали!Тези дето развиват тръбичките бегай от тях надалеч!
    Last edited by RUSEV-BGR; d.m.y г., 18:13.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от max_paynec Покажи съобщение
      Здрасти,колеги имам проблем с паленето на една Алфа 147 1.9 JTD 140кончета. Тоци, свещи ... сякаш всичко наред, но ми се струва, че налягането преди дюзите е ниско. Като се развие тръбичката, преди дюзите и се завърти - потича нафта, но не под високо налягане. Закачаха я на някаква измислена диагностика, но не показваше налягане нито на помпата, нито на дюзите. Странното е, че колата е след сервиз оставена изправна, не е карана за около седмица от тогава е с проблема с паленето.
      Може ли да ми кажете какво трябва да е приблизителното налягане и дали е възможно при по- слаб акумулатор от не доброто завъртане да не прави достатъчно налягане и съответно да не отваря дюзите .... ?
      Май трябва да смениш сервиза.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
        Минимум 120 атмосвери за да връсне гориво и да запали!Тези дето развиват тръбичките бегай от тях надалеч!
        120 не е ли малко, бе?
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Той казва 120 за да запали... Налягането в рейла има още една цифричка, и като поразсъдиш над 4-цифрено число (атмосфери) налягане, какъв "майстор" трябва да си да отвъртиш тръбичката и да гледаш дали ще протече под налягане...
          Като казваш, че "колата е след сервиз оставена изправна" за същия сервиз ли става дума..?

          Comment


          • #6
            Да кажем, че това с развиването беше направено от "домашен майстор" , нямаше нищо общо със сервиза. Налягането от помпата и това на рейла не е ли едно и също ? Или ми е прекалено рано за да мисля
            "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you."
            — Jeremy Clarkson

            Comment


            • #7
              Колега това не трактор юмз така няма да разберете нищо налягането трябва да е еденица 300 за да запали и има няколко варианта за проблеми и да не запали какво стана с агр клапана провери ли го.

              ---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:03 ----------

              Доколкото акумулатора трябва да е на 6 малко да е паднал и няма палене

              Comment


              • #8
                около 170 бара високо налягане трябва да има за да запали, после трябва да стигне 320 за да работи студена, загряла държи около 300 ! помпата в резервоара трябва да праща нафта с налягане не по малко от 2 бара ! стартера трябва да върти студения двигател с не по малко от 180-200 оборота
                146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                  около 170 бара високо налягане трябва да има за да запали, после трябва да стигне 320 за да работи студена, загряла държи около 300 ! помпата в резервоара трябва да праща нафта с налягане не по малко от 2 бара ! стартера трябва да върти студения двигател с не по малко от 180-200 оборота
                  Това е при първите Униджети,по новите работят на съвсем други налягания,особено па Мжетите,за каквато кола пита колегата.

                  П.С.Колега смени сервиза,трябва си читава диагностика,ин аче само гадаене
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Това е при първите Униджети,по новите работят на съвсем други налягания,особено па Мжетите,за каквато кола пита колегата.

                    П.С.Колега смени сервиза,трябва си читава диагностика,ин аче само гадаене
                    А ти , ако не кажеш още нещо, не един , а два комплекта дюзи ще ти лепна!
                    Мъри, колеги е известен, че много се сили, ама хваща дикиш на само тия, дето него познават!
                    Противно на стереотипите, дето ги имате, Мъри е добродушен гигант, с тъпа физиономия, особено, като гледа нещо наистина тъпо! То и като гледа нещо дето е умно, пак гледа тъпо!
                    Просто е умен!
                    Те за това го обичам!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      А ти , ако не кажеш още нещо, не един , а два комплекта дюзи ще ти лепна!
                      Мъри, колеги е известен, че много се сили, ама хваща дикиш на само тия, дето него познават!
                      Противно на стереотипите, дето ги имате, Мъри е добродушен гигант, с тъпа физиономия, особено, като гледа нещо наистина тъпо! То и като гледа нещо дето е умно, пак гледа тъпо!
                      Просто е умен!
                      Те за това го обичам!
                      Ха ма този Мъри не беше ли един хърбав с голем нос(или се бъркам)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        А ти , ако не кажеш още нещо, не един , а два комплекта дюзи ще ти лепна!
                        Мъри, колеги е известен, че много се сили, ама хваща дикиш на само тия, дето него познават!
                        Противно на стереотипите, дето ги имате, Мъри е добродушен гигант, с тъпа физиономия, особено, като гледа нещо наистина тъпо! То и като гледа нещо дето е умно, пак гледа тъпо!
                        Просто е умен!
                        Те за това го обичам!
                        Кво искаш бре,аз мразим да се гадае в този форум,хората не се научиха,че има проблеми които не може да решиш пред блока а трябва майстор за тях.Нали знаеш ние как ебаваме клиентите си,че колата им е за сервиз,а ние сме гараж,значи са сбъркали/тва се прави за коли които мразим,например френските/
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment

                        Working...
                        X